۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد
پست الکترونیک نقشه سایت انگلیسی
شرح وظايف پرسنل واحد امور مالي
تاریخ به روزرسانی: 1398/02/31
   
 

 

شرح وظايف مسئول واحد امور مالي

                  

               گرد آوري منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر در خصوص پيشبيني درآمد قابل وصول شبكه وبيمارستان  .

  اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداري درآمدها و اسناد و مداركي كه كه منتج به شناسايي درآمد ميگردد .

    نگهداري مطلوب اطلاعات مربوط به منابع و درآمدها .

  همكاري با ساير واحدهاي امور مالي در زمينه شناسايي به موقع درآمد و تسريع در وصول آن .

  اقدامات لازم جهت جلوگيري از سوخت شدن درآمدها و گزارش مستمر نتيجه اقدامات به مقام مافوق .

  پاسخگويي به مسئولين ذيربط درخصوص وضعيت مطالبات و وجوه دريافتي .

  انجام ساير وظايف مرتبط محوله .

 

 
 
 
 
  

شرح وظايف مسئول حقوق و دستمزد

 گردآوري كليه آيين نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.

 تهيه و تنظيم ليستهاي مكانيزه حقوق و مساعده كاركنان و ارائه آن به مسئول  حسابداري وجوه و تامين اعتبار.

 همكاري با واحد كارگزيني جهت تسهيل در تنظيم گواهي انجام كار ماهانه پرسنل شبكه وبيمارستان

 اخذ گواهي انجام كار ماهانه پرسنل از كارگزيني و بايگاني كردن يك نسخه از آن به نحو مطلوب.

 اخذ ليست ماهانه حقوق و دستمزد از سيستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به مسئول حسابداري وجوه و تأمين اعتبار.

 تسليم ديسكت و ليست حقوق و ليست تغييرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمان تأمين اجتماعي و حوزه مالياتي.

 ارائه گزارشهاي پرسنلي مقطعي مورد نياز مسئولين مافوق.

 همكاري با مسئول امور مالي  در مورد مشخص نمودن ميزان بدهي پرسنل به شبكه  (وام – مساعده ...)

 به روز نمودن اطلاعات مكانيزه پرونده پرسنلي هر يك از كاركنان.

 تنظيم ليست و محاسبه حق ماموريت پرسنل اعزامي

 تهيه ليست محاسبه تسويه حساب پرسنل.

 تهيه ليستهاي ذخيره مرخصي استفاده نشده، بازخريد سنوات خدمت و ساير مطالبات كاركنان در پايان سال .

 صدور اسناد حسابداري حقوق و دستمزد و ساير هزينههاي مربوط به كاركنان از جمله سنوات خدمت و ....

 صدور اسناد حسابداري ذخاير و مطالبات كاركنان در پايان سال مالي.

 بايگاني يك نسخه از ليستهاي مكانيزه حقوق.

 تهيه ليست تعديل مالياتي در پايان سال مالي.

  انجام ساير وظايف مرتبط محوله .   

 
 
   
  

شرح وظايف حسابدار و  مسئول درآمد

گرد آوري منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر در خصوص پيشبيني درآمد قابل وصول شبكه وبيمارستان . 

  اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداري درآمدها و اسناد و مداركي كه كه منتج به شناسايي درآمد ميگردد .

  نگهداري مطلوب اطلاعات مربوط به منابع و درآمدها .

  همكاري با ساير واحدهاي امور مالي در زمينه شناسايي به موقع درآمد و تسريع در وصول آن .

  اقدامات لازم جهت جلوگيري از سوخت شدن درآمدها و گزارش مستمر نتيجه اقدامات به مقام مافوق .

  پاسخگويي به مسئولين ذيربط درخصوص وضعيت مطالبات و وجوه دريافتي .

  انجام ساير وظايف مرتبط محوله .

 

 
   
  

شرح وظايف رابط رسيدگي

 

گردآوري و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتي معتبر ازقبيل قراردادها، آيين نامه،مصوبات،دستورالعملها، مجوزهاو احكام كارگزيني شبكه  بخشنامه ها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتي مربوطه جهت انجام رسيدگي.

 كنترل نهايي مدارك و رسيدگي و حصول اطمينان از صحت اعمال كنترلهاي لازم طبق دستورالعمل رسيدگي.

 تهيه «برگ رفع نقايص » در مواردي كه در مدارك مورد رسيدگي نقايصي موجود باشد.

 كنترل پروندههاي سفارش مربوط به خريدهاي خارجي .

همكاري  مستمر با رئيس اداره حسابداري كالا، اموال و خدمات جهت اطمينان از صحت مدارك مربوط به رسيد كالا و خروج كالا از انبار.

اتخاذ ترتيبات لازم جهت تهيه كليه صورت خلاصه هاي مورد نياز جهت انجام عمليات رسيدگي.

تهيه و تنظيم صورت مغايرت بانكي و پيگيري موارد مغايرت.

اتخاذ ترتيبات لازم به منظور تهيه صورتخلاصه مانده حسابهاي اشخاص و شركتهاي طرف حساب با شبكه .

اتخاذ ترتيبات لازم به منظور رفع مغايرات موجود فيمابين حسابهاي شبكه  با اشخاص و شركتها.

پيگيري و دريافت اسناد و مدارك مورد رسيدگي از كارپردازان  

  انجام ساير وظايف مرتبط محوله .

 
   
  

شرح وظايف  امين اموال و انباردار و مسئول دريافت و پرداخت

 

كنترل اموال تحويلي به واحدها و پرسنل و به روزكردن ليست اموال تحويلي در مقاطع مشخص .

همكاري لازم در خصوص شمارش فيزيكي موجودي انبارها .

صورت برداري و پلاك كوبي دارايي هاي ثابت براساس « دستورالعمل مربوطه » .

پيگيري هاي مستمر در خصوص اموال اماني دانشگاه نزد ديگران و گزارش مستمر اقدامات انجام شده به مقام مافوق دراين خصوص .

بررسي صورتحسابهاي اموال رسيده / فرستاده از واحدهاي تابعه ازنظر صحت ثبت و كنترل امضاءهاي امين اموال و حصول اطمينان از رعايت كليه موارد قانوني و دستورالعملها و آيين نامه هاي مصوب دانشگاه .

 انجام ساير وظايف مرتبط محوله .

 بررسي و نهايي نمودن صورت گردش موجودي انبارها و همچنين مصارف انبارها .

نظارت بر قيمت گذاري موجودي هاي انبار، رسيد و حواله انبار و ...

 اتخاذ ترتيبات لازم جهت تهيه گزارش سفارش خريدها و رسيد انبارها در خصوص موجودي انبارها و كنترل گزارشهاي مزبور .

كنترل محاسبات قيمت گذاري رسيد و حواله انبارها و حصول اطمينان از صحت جمع بندي حواله هاي انبار.

كنترل محاسبات مربوط به هرگونه اقلام خريداري شده كه قابل تحويل به انبار نمي باشد.

همكاري لازم در خصوص شمارش فيزيكي موجودي انبارها براساس «دستورالعمل مربوطه ».

همكاري در صورتبرداري، اموال دانشگاه.

صدور اسناد حسابداري مربوط به كالا ( رسيد و حواله ) .

اتخاذترتيبات لازم جهت شناسايي ومحاسبه هزينه هاي تعلق گرفته پرداخت نشده درخصوص خدمات دريافتي تسويه نشده تاپايان سال مالي.

انجام ساير وظايف مرتبط محوله .

 
   
  

شرح وظايف  كارپرداز

 

 
تعداد بازدید: 324
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبي -شهرستان سرايان-انتهاي خيابان انقلاب -خيابان آيت الله خالصي -مجموعه اداري شبكه بهداشت و درمان سرايان
تلفن: 32900595-056    دورنگار: 32900004-056   كدپستي     E-mail: [@]bums.ac.ir
ورود اعضاء
خروج
Powered by DorsaPortal